چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ

آزمون های تست شرایط محیطی (Environmental Condition Tests )

تعریف تست شرایط محیطی و آزمون های مرتبط در مقالات گذشته آمده و دسترس است. در این نوشتار قصد داریم در مورد آزمون های متنوع شرایط محیطی مطالب مهمی را عنوان و بررسی کنیم.

همان طور که می دانید شرایط محیط در بهترین حالت مفاهیم و پارامترهای دما (سرما و گرما)، فشار آب، فشار هوا، نور و روشنایی و رطوبت نسبی است.

چنانچه قبلأ نیز ذکر شده چمبرهای آرمینکو پارامترهای سرما، گرما و رطوبت را ایجاد و پایش می کند و انواع آزمون های متنوع دمایی و رطوبتی را صحه گذاری می کند. پارامترهای دمایی در آزمون های مختلف عمومأ در بازه 80- تا 250+ درجه سانتی گراد و رطوبت از 10 تا 98 درصد قابل بررسی است.(در این مقاله از پارامتر های نور و فشار صرف نظر شده است.)

نکته بسیار مهم در اینجا نحوه انجام آزمون ها و تنوع در پایش و اندازه گیری پارامتر هاست. بهترین راه برای صحه گذاری، دریافت متن استانداردها و استخراج تمامی پارامترهاست. نکته ای که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرد و از حوصله اشخاص و شرکت ها خارج است. عمومأ دستگاه های آزمایشگاهی در شرایط مرجع ساخته و آماده بهره برداری می شوند اما این به آن مفهوم نیست که برای آزمون های متنوع  قادر به پاسخ گویی نقطه به نقطه و پایش تمامی نکات باشد. لذا مفهوم آزمون ها و استخراج منابع آزمون کاری بسیار با اهمیت و ویژه به شمار می رود.

ما در آرمینکو ابتدا شماره استاندارد و سپس نحوه پایش پارامتر های آزمون را از شما مطالبه و سپس بر مبنای آن، دستگاه مورد نظر و ایده آل را به شما معرفی می کنیم تا نهایت بهره وری از آزمون و انجام تست ها، صورت گیرد.

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی