چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

همه ما هنگام خرید یک کالا، این نگرانی را داریم که آیا ادعاهای فروشنده درست است یا خیر؟ و شاید بارها از این منظر دچار سردرگمی و ضرر شده ایم و صد البته هرچه کالا تخصصی و حساس تر باشد،  قطعاً خرید، حرفه ای تر و سخت تر خواهد بود.

در بازار های پیشرفته به دلیل تنوع محصولات  از یک طرف و تنوع تولید کنندگان و اطلاعات فنی از طرف دیگر تجربه خرید امن تر و آگاه تر را برایمان فراهم می کند. دقیقاً بر عکس بازار های سنتی و غیر حرفه ای که بیشتر به اظهارات فروشنده اعتماد می کنیم و راه های آزمایش منطقی و قابل استنادی هم وجود ندارد.

به طور مثال فروشنده ای ادعا می کند محفظه ای با دمای یکنواخت 70- درجه سانتی گراد تولید کرده و محصولش با دقت یکنواختی و پایداری دمای 1± درجه سانتی گراد، قابل ارائه است و به چندین شخص و شرکت هم فروخته است!

اگر از آرمینکو بپرسید دو پیشنهاد به شما می دهد:

1- به آزمون خود آگاه باشید.

- این که آزمایش شما چیست و اساساً چه دستگاهی مناسب شماست؟

- اطلاعات فنی یا استاندارد بین المللی دارید یا خیر؟

اگر اطلاعات شما از نوع آزمایش کافی باشد، قطعاً انتخاب درست تر و آگاهانه تری خواهید داشت. هم چنین می توانید از مراجع بین المللی استاندارد یا همکاران خارجی خود این اطلاعات را جمع آوری کنید.

2- از شرکت های کالیبراسون کمک بگیرید:

شرکت های خدمات کالیبراسیون که زیر مجموعه ای از اداره استاندارد هستند را بیابید و اطلاعات تست و ادعاهای شرکت سازنده را در اختیار ایشان قرار داده تا آنها کارکرد دستگاه فروشنده را صحه گذاری کنند.این شرکت ها مانند شخص ثالثی بین خریدار و فروشنده قرار گرفته و با دریافت هزینه و انجام فرآیند کالیبراسیون، روی آن تاًثیر مثبت می گذارند.

به طور خلاصه با پیمودن دو راه ساده بالا شما به طور ضمنی آگاه تر خواهید شد و انتخاب بهتری خواهید کرد.

می توانید از وب سایت زیر جهت یافتن آزمایشگاه های خدمات کالیبراسیون بهره بگیرید:

آزمایشگاههای کالیبراسیون تائید صلاحیت شده بر اساس استاندارد17025

 

   

 

  • آرمین کو