چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

شرکت آرمینکو در تاریخ 1349/12/12 در تهران تاسیس و با بهره گیری از نیروهای مهندسی کارآمد و با تجربه، فعالیت خود را با طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، سلف سرویس و سردخانه آغاز نمود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر تجارب علمی و فنی خود یکی از پیشگامان قطع وابستگی کشورمان به شمار می رود.

از سال 1375، تحقیقات و مطالعات وسیعی در جهت تولید فریزرهای آزمایشگاهی با دمای 80- و 50- درجه سانتی گراد صورت گرفت و این محصولات نیز از سال 1377 با موفقیت به خط تولید آرمینکو افزوده شدند.

اکنون تولید انواع فریزر و محفظه های آزمایشگاهی، آون، ماشین های یخساز حبه ای، پولکی و پودری در ظرفیت های مختلف؛ چمبرهای حرارتی، برودتی، شرایط محیطی، فشار، خلاء ؛ دستگاه های شبیه ساز و دقیق آزمایشگاهی در زمره تولیدات این شرکت می باشند.

دستگاه های تولیدی آرمینکو بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی در جهان ساخته شده و از دقت بالایی برخوردارند و در تمام مراحل ساخت تحت کنترل کیفیت قرار می گیرند. در این راستا شرکت در سال 1388 موفق به اخذ گواهینامه های ایزو 9001:2008 و 13485:2003 نیز گردید.

هم اکنون در بسیاری از وزارت خانه ها، مراکز نظامی و تحقیقاتی، ادارات، کارخانجات، هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، پروژه های بزرگ زیر ساختی و ساختمانی، صنایع شیلات و به طور کلی در سراسر کشور از تولیدات این شرکت بهره برداری می گردد.

شرکت دارای نمایندگی سرویس و خدمات پس از فروش مجزا در تهران و برخی از استان های کشور بوده و با تامین قطعات و خدمات مورد نیاز، سعی در تسهیل استفاده بهینه از دستگاه های تولیدی این واحد را دارد.

لازم به توضیح است تمامی دستگاه های آزمایشگاهی تولیدی شرکت آرمینکو، پس از اخذ گواهی کالبیراسیون از سازمان های زیربط، به مشتریان محترم ارائه خواهند شد.