چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرکت آرمینکو با قدمت نزدیک به نیم قرن در زمره با سابقه ترین شرکت های تولید کننده کشور عزیزمان است.شرکت آرمینکو در سال 1349 در تهران تاسیس و با بهره گیری از نیروهای مهندسی کارآمد و با تجربه، فعالیت خود را با طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، سلف سرویس و سردخانه آغاز نمود و به تدریج با نیاز سنجی بازار و همگام با بازار های بین المللی گام های موثری برداشت.

آرمینکو در سال 1352 به تولید یخچال و فریزهای صنعتی و فروشگاهی، در سال 1353 به تولید آشپزخانه های صنعتی، سلف سرویس و سردخانه، در سال 1358 به تولید فر برقی پیتزا، سیب زمینی سرخ کن، خلال کن، جوجه سرخ کن، در سال 1360به تولید تجهیزات متنوع آشپزخانه های صنعتی، در سال 1364 به تولید ماشین یخساز حبه ای پرداخت.

 در سال 1369 با ایجاد بخش مهندسی طراحی و تولید، توانست تولید خود را افزایش دهد و طراحی هایی منطبق با علم جدید ارائه دهد.هم چنین در سال 1371 توانست به تولید انبوه ماشین یخساز حبه ای منطبق با طراحی روز دنیا برسد.

در سال 1373 و 1375 به بهینه سازی خط و افزایش فضای تولید و طراحی و تولید فریزرهای با دمای پایین پرداخت.

در سال 1378 موفق به اخذ تأییدیه تولید فریزرهای پزشکی با دمای 56- و 86- درجه سانتی گراد گردید.

سایر اقدامات آرمینکو در طی سال ها اخیر نیز به شرح ذیل می باشد:

سال 1379 – محفظه های گرم و آون های آزمایشگاهی

سال 1381 – ایجاد بخش تحقیق و توسعه

سال 1386 – تولید محفظه های تحقیقاتی خاص و چمبر آزمون شرایط محیطی

سال 1388 – دریافت گواهینامه های ایزو 13485 و 9001

سال 1390 – تولید چیلرهای زیر صفر و تاییدیه عضویت ASHRAE آمریکا

سال 1391 – تولید ماشین های یخساز پولکی و اقدامات استانداردسازی یخساز حبه ای

سال 1392 – تحول در تولید انواع چمبرهای با دقت بالا و حجیم و عضویت در انجمن دارندگان نشان استاندارد

سال 1393 – ثبت برند تجاری آرمینکو به منظور صادرات

سال 1394 – تاییدیه دانش بنیان و اخذ مجوز صادرات از سازمان غذا و دارو

سال 1396 – تولید ماشین یخساز پودری و طراحی پایلوت دمای 135- درجه سانتی گراد

اکنون تولید ماشین های یخساز حبه ای، پولکی و پودری در ظرفیت های مختلف ؛ انواع آون، فریزر و محفظه های آزمایشگاهی، کشورمان را از واردات این گونه کالاها بی نیاز نموده است. با تکیه بر تجارب ارزشمند تولید، اینک چمبرهای حرارتی، برودتی، شرایط محیطی، فشار، خلاء ؛ دستگاه های شبیه ساز و دقیق آزمایشگاهی در زمره تولیدات این شرکت قرار گرفته اند.

آرمینکو در تاریخ 10/5/1394 با اخذ پروانه رسمی از کار گروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرای کشور به مجموعه شرکت های دانش بنیان پیوست.

اصلأ شرکت دانش بنیان به چه شرکتی گفته می شود؟

در تعریف می توان گفت شرکت های دانش بنیان، معمولا کالا تولید نمی کنند.بلکه همیشه عده ای از افراد تحصیلکرده و با تجربه اطلاعاتی تولید می کنند که این اطلاعات، محصولات اصلی شرکت محسوب شده و برایشان درآمدزایی دارد.

اما شرکت های دانش بنیان معمولأ موسسات خصوصی هستند که هدف آن ها افزایش علم و ثروت می باشد.این شرکت ها با تکیه بر اهداف علمی و اقتصادی و همین طور با ایجاد اختراع و نوآوری سعی می کنند تا نتیجه تحقیقات و اختراعات خود را طراحی کرده و روی محصولات تولیدی اجرا نمایند. این محصولات دارای یک ایده و اختراع جدید می باشند.

همانطور که می دانید امروزه اکثر شرکت های دانش بنیان شرکت هایی نوپا هستند و از سابقه کمی در امر تولید و یا صادرات برخوردارند.

اما آرمینکو تنها شرکت با سابقه دانش بنیان با سابقه بیش از 48 سال در بازار می باشد؛ که نه تنها دانش فنی خاص خود را ارائه می کند بلکه در قالب محصول آن را به نمایش می گذارد.

تمامی دستگاه های آرمینکو با شرط اخذ گواهی کالیبراسیون از مراکز ذیصلاح و به انتخاب مشتری، تحویل می گردند که بر دانش فنی و ساختار دستگاه های آرمینکو، به عنوان یک شرکت دانش بنیان صحه می گذارد.

دستگاه های تولیدی آرمینکو بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی در جهان ساخته شده و از دقت بالایی برخوردارند و در تمام مراحل ساخت تحت کنترل کیفیت قرار می گیرند.

هم اکنون بیشتر محصولات آرمینکو مورد تأیید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان قرار گرفته اند.

افتخار بزرگی است که تنها شرکت دانش بنیان با سابقه حضور طولانی در عرصه تولید می باشیم و امید است تا تعداد شرکت های دانش بنیان افزون گردد و روز به روز سهمی در پیشرفت کشور عزیزمان داشته باشیم.

  • آرمین کو