چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

محفظه شوک دمایی - قسمت پنجم

 در ادامه قسمت های گذشته :

محفظه های شوک حرارتی کاربرد خود را در صنایع مختلف پیدا می کنند. آنها معمولاً در بخش های خودرو، هوافضا، الکترونیک و دفاع استفاده می شوند. محفظه ها به شناسایی عیوب محصول در قطعات الکترونیکی و مجموعه های محصول کمک می کنند و از دوام و عملکرد آن ها در شرایط مختلف محیطی اطمینان می دهند .در تست محصول این محفظه ها نقش مهمی در تعیین عملکرد طولانی مدت یک محصول، تحت تغییرات سریع دما ایفا می کنند. آنها به شناسایی عیوب بالقوه طراحی کمک می کنند و باعث ایجاد خرابی های اولیه به دلیل نقص قطعه و کار بدون رسیدن به محدودیت های مکانیکی و تنش حرارتی محصول نمی شوند.

سنجش برد های الکترونیکی از دو منظر مورد بررسی قرار می گیرند؛ عملکردی و کیفی.

در تست عملکردی کارکرد کلی دستگاه اما در تست کیفی صحت سنجی کارکرد برد ها در دماهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

محفظه های شوک حرارتی در صنعت الکترونیک، ضروری هستند. آنها برای آزمایش بردهای    PCB  الکترونیکی استفاده می شوند و اطمینان حاصل می کنند که می توانند تغییرات شدید دما را تحمل کنند. تخته ها در محفظه و در معرض دمای بالا قرار می گیرند، سپس به سرعت به منطقه دمای پایین تر منتقل می شوند. این فرآیند به بررسی عملکرد بردها در شرایط سخت کمک می کند، بنابراین کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات الکترونیکی را تضمین می کند.

محفظه های شوک حرارتی در چشم انداز تولید امروزی بسیار مهم هستند. آنها روشی قابل اعتماد برای آزمایش دوام محصولات ارائه می دهند و اطمینان حاصل می کنند که فقط محصولات با کیفیت بالا وارد بازار می شوند.

 

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی