چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

محفظه های تست دمایی آسانسوری - قسمت دوم

 

چمبرهای تست دمایی آسانسوری سازوکاری مشابه آسانسورها دارند و برای انجام آزمون و تست عملکرد آسانسورها در شرایط دمایی مختلف استفاده می شوند.

این چمبرها معمولاً از دو طبقه تشکیل شده اند: طبقه دمای سرد و طبقه دمای گرم. آسانسور در داخل این چمبرها جابجا می شود و تست های لازم در هر طبقه انجام می شود. هدف اصلی این تست ها، بررسی عملکرد آسانسور در شرایط دمایی متفاوت و تأثیر آن بر عملکرد و ایمنی آسانسور است.

در طبقه دمای سرد، دما به صورت کنترل شده تنظیم می شود تا شرایط سرد و یخبندان شبیه به مناطق سردسیری را شبیه‌سازی کند. این شرایط می تواند شامل دماهای منفی و تاثیرات منفی آنها بر عملکرد آسانسور باشد. در این طبقه، آزمون‌هایی مانند روشن و خاموش کردن آسانسور، باز و بسته کردن درب ها، عملکرد سیستم فرماندهی و سایر اجزای آسانسور در شرایط سرد انجام می شوند.

در طبقه دمای گرم، دما به صورت کنترل شده تنظیم می شود تا شرایط گرم و بسیار گرم را شبیه‌سازی کند. این شرایط می تواند شامل دماهای بالایی مانند 120درجه سانتیگراد یا بیشتر باشد. در این طبقه، عملکرد آسانسور و اجزای آن در شرایط گرم و تأثیر آن بر کارایی و ایمنی آسانسور آزمون می شود.

استفاده از چمبرهای تست دمایی آسانسوری به تولیدکنندگان و تعمیرکاران آسانسور کمک می کند تا در شرایط دمایی مختلف، عملکرد و ایمنی آسانسور را بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها در شرایط مختلف عملکرد صحیح خواهند داشت.

ادامه در قسمت های بعدی ...

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی