چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

تاریخچه مختصر چمبر

چمبر چیست؟

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

تعریف تست شرایط محیطی و آزمون های مرتبط در مقالات گذشته آمده و دسترس است. در این نوشتار قصد داریم در مورد آزمون های متنوع شرایط محیطی مطالب مهمی را عنوان و بررسی کنیم.

همان طور که می دانید شرایط محیط در بهترین حالت مفاهیم و پارامترهای دما (سرما و گرما)، فشار آب، فشار هوا، نور و روشنایی و رطوبت نسبی است.

چنانچه قبلأ نیز ذکر شده چمبرهای آرمینکو پارامترهای سرما، گرما و رطوبت را ایجاد و پایش می کند و انواع آزمون های متنوع دمایی و رطوبتی را صحه گذاری می کند. پارامترهای دمایی در آزمون های مختلف عمومأ در بازه 80- تا 250+ درجه سانتی گراد و رطوبت از 10 تا 98 درصد قابل بررسی است.(در این مقاله از پارامتر های نور و فشار صرف نظر شده است.)

نکته بسیار مهم در اینجا نحوه انجام آزمون ها و تنوع در پایش و اندازه گیری پارامتر هاست. بهترین راه برای صحه گذاری، دریافت متن استانداردها و استخراج تمامی پارامترهاست. نکته ای که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرد و از حوصله اشخاص و شرکت ها خارج است. عمومأ دستگاه های آزمایشگاهی در شرایط مرجع ساخته و آماده بهره برداری می شوند اما این به آن مفهوم نیست که برای آزمون های متنوع  قادر به پاسخ گویی نقطه به نقطه و پایش تمامی نکات باشد. لذا مفهوم آزمون ها و استخراج منابع آزمون کاری بسیار با اهمیت و ویژه به شمار می رود.

ما در آرمینکو ابتدا شماره استاندارد و سپس نحوه پایش پارامتر های آزمون را از شما مطالبه و سپس بر مبنای آن، دستگاه مورد نظر و ایده آل را به شما معرفی می کنیم تا نهایت بهره وری از آزمون و انجام تست ها، صورت گیرد.

  • آرمین کو